Zrod nového štýlu lesapetade

stránka lesapetade Channel lesapetade neznamená len krásne modely, ale aj kabelky, doplnky, parfémy, šperky a dámska kozmetika. Každý kúsok, ktorý vzniká pod názvom Chanel, je ale vždy zárukou kvality, luxusu a vycibreného vkusu. Kolekcia Coco Chanel ovplyvnila módu 20. storočia rozhodujúcim spôsobom. Obsahom jej legendy je výnimočné použitie športovnej obuvi, krátkych čiernych šiat, bižutérie a odraz mužského štýlu v dámskej móde. Jednoduché tvary šiat a prvky pánskeho štýlu prinášali pocit slobody a voľnosti pohybu. kostým
Kostým Channel lesapetade buklé, skladajúci sa z krátkeho saka so zlatými gombíkmi a sukne s dĺžkou po kolená, sa stal neskôr symbolom úspešnej ženy. Pásikové lodičky a twinsety tiež patrili ku klasickému štýlu Chanel. Dokonalý vzhľad ženy sa u značky Chanel nezaobíde bez množstva náhrdelníkov a retiazok, kravát a prešívaných kabeliek so zlatými retiazkami.

model značky Channel Od roku 1915 chýbali látky, Coco používala žerzej na šitie jednoduchých splývavých šiat a tričiek. Šila pre armádu tričká a spodnú bielizeň zo žerzeja. Propagovala novú štíhlu siluetu, oslobodenú od hrubých vrstiev, na štíhlej dáme. Ženy začali chudnúť aby si mohli dovoliť modely značky Chanel. Nová silueta obsahovala aj krátke vlasy a športový a praktický styling.

V roku 1916 angažovala krásnu sesternicu Adrienne ako modelku, aby predviedla svoj progresívny androgýnny štýl pred očami aristokratickej smotánky ešte pokrytej korzetmi a rigidnými oblekmi. Modely jej pomáhala kreovať jej múza Vera Lombardi, ktorá mala blízke kontakty s anglickou šľachtou. Značka Channel sa zmáhala počas I. svetovej vojny, keď bol nedostatok materiálov na šitie. Využila situáciu nedostatku na radikálnu zmenu módy, ktorú prijali široké vrstvy spoločnosti. Chanel sa nedala zastaviť v obchodnom rozvoji ani smrťou jej milenca Arthura Capela, ktorá znamenala pre ňu veľkú osobnú traumu.
channel

lesapetade Móda a vôňa Pioneer

Zhruba vo veku 20 rokov sa Chanel zapájala do spoločnosti Etienne Balsan, ktorá sa jej ponúkla pomôcť začať podnik v oblasti výroby mliečnych výrobkov v Paríži. Čoskoro ho opustila pre jedného z jeho ešte bohatších priateľov, Arthur "Boy" Capel. Obaja muži prispeli k prvému módnemu podniku spoločnosti Channel. Po otvorení svojho prvého obchodu na parížskej Rue Cambon v roku 1910 začala Chanel predávať klobúky. Neskôr pridala obchody v Deauville a Biarritz a začala robiť oblečenie. Jej prvý úspech v odeve pochádzal z šiat, ktoré vyrobila zo starého dresu za chladného dňa. Ako odpoveď na mnohých ľudí, ktorí sa pýtali, kde získala šaty, ponúkala, aby si ich vytvorila. "Moja šťastie je postavená na tom starom drese, ktorý som si dal, pretože v Deauville bolo zima," povedala raz autorovi Paulovi Morandovi. V dvadsiatych rokoch dvadsiateho storočia Chanel rozvíjala svoje úspešné podnikanie na nových úrovniach. Spustila svoj prvý parfum, Chanel č. 5, ktorý bol prvý, ktorý mal meno dizajnéra. Parfém "je neviditeľným, nezabudnuteľným, konečným doplnkom módy. , , , ktorý oznamuje váš príchod a predlžuje váš odchod, "vysvetlil raz Chanel. Túto vôňu v skutočnosti podporil aj majiteľ obchodného domku Théophile Bader a podnikatelia Pierre a Paul Wertheimer, pričom Chanel sa s Pierrom venuje blízkym priateľstvám. Dohoda bola v konečnom dôsledku dohodnutá, keď podnik Wertheimer by získal 70 percent ziskov Chanel č. 5 na výrobu parfumov v ich továrňach, pričom Bader dostal 20 percent a samotná Chanel dostala len 10 percent. V priebehu rokov, keď číslo 5 bola masívnym zdrojom príjmov, opakovane žalovala, že podmienky dohody boli opätovne prerokované.

Klikajte pre lepšiu orientáciu:
Úvodná stránka - základné informácie
Sitemap - mapa webu

Lesapetade